DomovKategorija

Delavnice za vodje

VseOstaloRazvoj kadrovVarovanje osebnih podatkovVodenje podjetjaZaposlovanje

Naučite se moderirati in moderirajte, da bi se učili

6-dnevni trening Veščine moderiranja za vodenje ljudi in projektov, ki ga organizira KAETRIDA Poslovno svetovanje, izobraževanje in moderiranje v sodelovanju z VIDEO CENTROM, bo oktobra 2023 potekal v Ljubljani.

Namenjen je vsem, ki delajo s skupinami in si želijo naučiti tehnik skupinskega dela (načela sodelovanja, ustvarjanje varnega prostora, opredelitev problema, tehnike za ustvarjanje in organiziranje idej ter postavljanje prioritet, ustvarjalno reševanje problemov, reševanje problemov na osnovi vrednot, postavljanje in evalvacija ciljev, tehnike za doseganje soglasja), še posebej pa vodjem na vseh ravneh in izobraževalcem (mentorjem, trenerjem, supervizorjem). Zaradi praktične naravnanosti so vse veščine in tehnike takoj prenosljive v prakso.
 I. Modul
  • Za dober začetek
  • Osnove moderiranja
  • Varen prostor in polje sproščene komunikacije
  • Smernice moderiranja
  • Skupinski proces in skupinski um
  • Moderatorjeve vloge, veščine in kompetence
  • Moderatorske tehnike / metode
    • Spoznavanje drug drugega
    • Definiranje problema
    • Porajanje idej
II. Modul
  • Moderatorske tehnike / metode
    • Organiziranje idej in razvrščanje idej po prioritetah
    • Reševanje problemov
    • Načrtovanje in sprejemanj eodločitev
    • Druge tehnike
  • Moderatorjeva orodjarna
  • Pogled v prihodnost

Izobraževalni cilji usposabljanja

  • Razumeli boste, kaj je in kaj ni moderiranje ter ga razlikovali od ostalih sorodnih disciplin (predstavitve, mentorstva, usposabljanja, svetovanja).
  • Spoznali boste koristi in možnosti uporabe moderiranja na različnih področjih.
  • Razumeli boste, kdo je moderator in katere so njegove vloge.
  • Znali boste ustvariti varen prostor za udeležence moderiranega procesa ter razumeli njegov pomen za skupinsko delo.
  • Osvojili boste načela MI prostora ter znali razmejiti odgovornost pri moderiranju.
  • Uporabljali boste teorijo FLOW-a pri moderiranju.
  • Znali boste uporabiti smernice moderiranja pri svojem delu s skupinami.
  • Razmišljali boste o skupini in ozavestili njene značilnosti.
  • Spoznali boste vloge in odgovornosti v skupini.
  • Spoznali boste nekaj različnih tipologij ljudi in to znanje znali uporabiti pri moderiranih procesih.
  • Razlikovali boste moderatorjeve vloge, veščine in kompetence po Mednarodnem združenju moderatorjev.
  • Spoznali boste moderatorjeve temeljne veščine in jih preiskusili v praksi.
  • Znali boste dajati navodila in voditi moderirane proceste ter pri tem upoštevati različne učne sloge udeležencev.
  • Dobro boste spoznali različne moderatorske tehnike za različne namene (spoznavanje drug drugega, definiranje problema, porajanje idej, orgniziranje idej in njihovo razvrščanje, reševanje problemov, načrtovanje in sprejemanje odločitev …) in jih vadili na konkretnih primerih.
  • Poglobili se boste v moderatorjevo orodjarno ter opredelili prednosti in slabosti različnih vizualnih pripomočkov.
  • Razmišljali boste, kako moderiranje uporabiti zasebno in poslovno.
  • Učili se boste moderiranja skozi moderiran proces na konkretnih primerih, za katere boste vsebine prispevali sami.
  • Doživeli boste moderiranje skozi različne vloge, v katerih se boste preiskusili tudi sami.

Trajanje usposabljanja

Skupno trajanje usposabljanja: 47 andragoških ur.

  • Celotno usposabljanje traja 6 seminarskih dni in je razdeljeno na 2 3-dnevna modula z vmesnim 4-dnevnim premorom.
  • Usposabljanje izvedemo praviloma od 9. do 17.00 ure, z dvema krajšima in enim daljšim, 90-minutnim odmorom za kosilo.

Za ogled programa vas vabimo na povezavo do našega hčerinskega podjetja.

Vabljeni k prijavi!

Uspešno sodelovanje v timu je ključ do uspeha.

V današnjih časih je podjetjem težko uspeti in ostati uspešen. Spremembe so vse hitrejše, konkurenca je ostrejša, kompleksnost je višja, stranke so vse zahtevnejše, najboljši pa so vse bolj cenjeni in vse težje dosegljivi.

Del rešitve je ustvariti vitkejše, bolj sploščene in fleksibilne organizacijske strukture, vendar pa te same po sebi še ne ustvarijo uspeha; tega ustvarimo ljudje – inteligentni ljudje, energični ljudje, zanesljivi ljudje, in najpomembnejše – ljudje z ustrezno mešanico vsega naštetega ter sodobnega znanja in veščin.

To ne pomeni ljudi, ki se učijo le občasno ter tu in tam poskrbijo za svoj razvoj, temveč ljudi, katerim stalno samoizboljševanje predstavlja osrednji del njihovega življenja. Poleg tega pa je pomembno, da taki posamezniki znajo tudi dobro medsebojno sodelovati, saj šele skupaj tvorijo podjetje.

Na delavnicah bomo okrepili timsko delo preko merjenja in razumevanja pomembnosti in koristi naših medsebojnih razlik, zakaj se moramo združevati v time v vseh organizacijah in kako bomo le skupaj zares uspešni.

Prepogosto in prerado se zgodi, da nekateri opravljajo le svoje lastno delo in pri tem pozabljajo, da so stalno člani širše zgodbe. Temeljna resnica je, da so organizacije (s tem pa tudi vsi posamezniki v njej) v svojem poslu uspešnejše, če upoštevajo znanje in izkušnje vseh sodelavcev, s tem pa medsebojno delijo in plemenitijo ideje.

Nekaterim je delo v timu povsem naravno: kot bi šlo za posadko v reševalnem čolnu ali za gasilce, na primer. Največkrat že narava njihovega dela zahteva tesno povezanost z drugimi. In ko pride do krizne situacije, je od vseh odvisno tako življenje posameznega člana kot tudi življenje drugih in tima kot celote.

Nekaterim drugim pa je občutek, da so ali pa bi morali biti del tima tuj. To lahko na primer velja za telefonista, ki sedi v izoliranem pritličnem prostoru, ali varnostnika v kakšnem skladišču. Kljub temu, da so okoli njih ljudje, težko občutijo pripadnost timu in težje prepoznajo svojo vlogo v širši organizaciji.

Večina ljudi ima na svojem delovnem mestu nekakšen vmesni položaj med tema dvema skrajnostma. Ni pomembno ali delate v večji ali manjši organizaciji, po vsej verjetnosti delate tudi z drugimi, najpogosteje kot del manjše delovne enote, zato je pomembno, da se naučite z njimi dobro sodelovati.

Z NAŠIH HČERINSKIM PODJETJEM SE BOSTE NA PROGRAMU NAUČILI NASLEDNJE VEŠČINE :
  • kaj je tim in kako deluje
  • kaj so prednosti in dovoljene pomanjkljivosti vsake timske vloge
  • kakšna je posameznikova najboljša vloga v timu (lastna in od drugih)
  • kako posameznikovo delovanje vpliva na dinamiko in način delovanja celotnega tima
  • kako uporabiti Belbin poročila, da bi izboljšali timsko delo
  • kako uporabiti orodja za izboljšanje uspešnosti posameznika in tima

Uspešno sodelovanje v timu

Uspešno vodenje težavnih delavcev in reševanje konfliktov

Pogosto se manager ali vodja napačno loti pogovora s sodelavcem, kadar ta s svojim vedenjem ali delom odstopa od dogovorjenih meril. Cilj usposabljanja je, da se vodje naučijo obvladovanja pravilnih pristopov in s tem dosežejo:

  • uspešno preprečevanje in reševanje konfliktnih situacij, ko se pojavi problem
  • boljšo pripravo na neprijetne razgovore s sodelavci: disciplinski razgovor
  • obvladovanje svojih čustev v konfliktnih situacijah in najustreznejše ravnanje s sodelavci, ki so razočarani, jezni, vznemirjeni
  • usmeritev v reševanje problemov in odpravljanje napak namesto kritike
  • povečevanje odgovornega odnosa do dela
  • doseganje boljših delovnih rezultatov
  • večje zaupanje ljudi v vodje kot rezultat dobre medsebojne komunikacije

Program delavnice

Da bi vodja lahko dobro obvladoval skupino, ki jo vodi in jo uspešno usmerjal proti zastavljenim ciljem , mora biti sposoben uspešno komunicirati. Znati poslušati, sprejemati informacije, opazovati znake, ki spremljajo besedno izražanje. Istočasno pa komunikacijske spretnosti vodje ustvarjajo pogoje za primerno delovno klimo za dobro počutje sodelavcev in osnovo za njihovo pripravljenost, da bi si pri delu prizadevali dati od sebe najboljše.

Nekateri vodje imajo v svoji sredini težavne sodelavce, drugi se občasno srečajo z izzivom kako premagati konfliktne situacije. Znati komunicirati pomeni tudi uspešno premagovati takšne težave.

Celoten program po dnevni ureditvi si lahko ogledate na povezavi do našega hčerinskega podjetja.

Prijavite se.

Uspešno vodenje težavnih delavcev in reševanje konfliktov

Za učinkovito vodenje sestankov in komuniciranje s sodelavci

Je potrebna dobra priprava in učinkovito vodenje sestankov, boljša komunikacija med sodelavci, združenje sodelavcev v iskanju skupnih rešitev, aktivno sodelavnje vseh udeležencev ter potrebno je znati prihraniti čas.

Na programu delavnice 

Se bomo pomenili, zakaj in kako ustvarjati sestanke, naloge vodij in kako ravnati z različnimi udeleženci ter še veliko več zanimivih načinov in postopkov.

Prijavite se TUKAJ.

Učinkovito vodenje sestankov in komuniciranje s sodelavci

Obvladovanje zdravniške odsotnosti in dvig motivacije

Je precej delikatno področje, zato imamo za vas rešitev. Na izobraževanju boste spoznavali različne vzroke za odsotnost z dela, kadar le-ta ni posledica bolezni ali poškodbe. Ugotavljanje, na katerih področjih bi v podjetju lahko uvedli izboljšave za večjo motiviranost delavcev in posredno povečanje prisotnosti na delu. Načrtovanje različnih aktivnosti za zmanjšanje bolniške odsotnosti.

Program in vse dodatne informacije o delavnici, si lahko preberete na povezavi našega hčerinskega podjetja.

Prijavite se tukaj.

obvladovanje zdravniske odsotnosti

Dobro počutje je zelo pomembno na delovnem mestu

 

Za vas smo pripravili izobraževanje za vse, ki se radi dobro počutite na delovnem mestu in to privoščite tudi sodelavcem.

Wellbeing Essentials je e-izobraževanje, ki strnjeno nauči vse, kar je zares bistveno glede dobrega počutja, motivacije, “pozitivnosti”, čuječnosti in zavzetosti.

Na voljo je vse kar potrebujete za dober začetek in nadaljevanje pogovorov o dobrem počutju – od obvladovanja svoje glave in svojega odziva na stres, vse do vpeljave empatije v vašo kulturo vodenja ter enostavnih, vsakodnevnih napotkov za razvijanje dobrih navad.

Prilagojeno je za vse zaposlene, ki želijo izboljšati ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem, se spopasti s stresom in drugimi težavami z duševnim zdravjem.

Za prijave in vse dodatne informacije obiščite povezavo našega hčerinskega podjetja.

dobro pocutje wellbeing

TRGOTURPisarna
Strokovno in celovito urejamo organizacijsko-kadrovsko področje in nudimo kvalitetne storitve našim partnerjem, že več kot 30 let.
LOKACIJAKje nas najdete?
tgt
SLEDITE NAMNaši družbeni kanali
Sledite nam na naših socialnih omrežjih in bodite vedno na tekočem s kadrovskimi spremembami.
https://trgotur.si/wp-content/uploads/2023/05/aa_boniteta.png
TRGOTURPisarna
Strokovno in celovito urejamo organizacijsko-kadrovsko področje in nudimo kvalitetne storitve našim partnerjem, že več kot 30 let.
LOKACIJAKje nas najdete?
tgt
SLEDITE NAMNaši družbeni kanali
Sledite nam na naših socialnih omrežjih in bodite vedno na tekočem s kadrovskimi spremembami.

All rights reserved 2019 © Trgotur d.o.o.  | Izdelava Freshlab, d.o.o.

All rights reserved 2019 © Trgotur d.o.o.  | Izdelava Freshlab, d.o.o.