VREDNOST ZA PODJETJA IN POSAMEZNIKEVarstvo osebnih podatkov

Z razvojem tehnologije in selitvijo naših področij življenja na internet, smo sčasoma vedno bolj pozorni tudi na varovanje osebnih podatkov. GDPR smernice so pot, po kateri bi moralo stopati prav vsako podjetje. V vsakem podjetju mora biti jasno, katere podatke zajemamo, obdelujemo, analiziramo o naših zaposlenih in katere podatke zajemamo o naših uporabnikih. Jasen namen in skrbno varovanje sta dva neizpodbitna pogoja.

Dejstvo je, da:

  • se premalo zavedamo, kam ali komu posredujemo svoje podatke,
  • smo z razvojem tehnologije in vedno zmogljivejših naprav izgubili sled potovanja naših podatkov,
  • v večji meri sploh ne vemo, kdo naše podatke obdeluje, kam se pošiljajo in s kakšnim namenom,
  • se na podlagi še tako »nepomembnih« zbranih podatkov lahko oblikuje profil, ki nas v neki meri določa in na podlagi katerega se lahko sprejemajo odločitve, celo neugodne, pa tako ali tako nismo seznanjeni.

Četudi smo danes v vlogi podjetja, ki pridobiva informacije o uporabnikih, bomo jutri tudi sami postali uporabnik nekoga drugega. Povedano drugače: tako kot želimo, da z našimi podatki upravljajo previdno in zaupno, delujmo tudi sami.

Z GDPR je privolitev posameznika podrobneje urejena z načelom zakonite, pravične in pregledne obdelave, kar za podjetje, ki poseduje osebne podatke, pomeni številne nove delovne naloge:

  1. pregledati bomo morali obstoječe privolitve posameznikov za obdelavo osebnih podatkov,
  2. morali jih bomo uskladiti z določili uredbe oziroma pridobiti nove privolitve,
  3. pri tem bomo seveda izgubili kar nekaj strank, ki nam nove privolitve ne bodo dale,
  4. posameznike bomo morali informirati o vsem mogočem,
  5. paziti, da bomo povedali dovolj razumljivo,
  6. paziti, da privolitve ne bomo »pogojevali«,
  7. da bomo lahko izkazali, da je bila privolitev dana svobodno – prostovoljno in še in še …
PESTRA IZBIRA RAZPISOV S HR PODROČJA

Upoštevajte načelo
sorazmernosti

Podjetja bi že zdavnaj morala upoštevati načelo sorazmernosti pri zajemanju podatkov. Po GDPR uredbi je s strani podjetij potrebno:

Podjetja bi že zdavnaj morala upoštevati načelo sorazmernosti pri zajemanju podatkov. Po GDPR uredbi je s strani podjetij potrebno:

  • bolj paziti na količino – obseg zbranih podatkov,
  • posodobiti kakšen obrazec ali celo kar cel pravilnik o varstvu osebnih podatkov,
  • pregledati ali delujemo v skladu s tem načelom,
  • ali zbiramo samo tiste podatke, ki jih dejansko potrebujemo,
  • za namen, za katerega smo jih zbrali,
  • brisati vse podatke, ki niso potrebni,
  • narediti selekcijo,
  • pogledati ali bi lahko izbrali manj »občutljiv« podatek,
  • paziti, da so podatki na voljo samo tistim, ki jih za svoje delo potrebujejo.
NIMATE UREJENEGA PODROČJA VAROVANA OSEBNIH PODATKOV?

Kaj pomeni nespoštovanje GDPR uredbe v podjetju?

GDPR in varstvo osebnih podatkov je postala nova resničnost. Posamezniki se vedno bolj zavedajo vrednosti njihovih osebnih podatkov. Posledice so lahko za marsikatero podjetje tudi usodne.

Finančne kazni

Odgovornost morata prevzeti tako pravni subjekt kot zaposleni, ki upravlja s podatki.

Zloraba podatkov /u>

Vdori in kraje baz podatkov so vsakodnevna stalnica.

Kraja identitete

Zloraba podatkov z namenom pridobitve ekonomske koristi ali inkriminacijo druge osebe.

Navidezna resničnost

Podatki, ki nam jih predstavijo na spletu so prilagojeni našemu vedenju.
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
ODDAJTE INFORMATIVNO POVPRAŠEVANJE

Iščete kvalitetnega kadrovskega partnerja?

ODDAJTE INFORMATIVNO POVPRAŠEVANJE

Iščete kvalitetnega kadrovskega partnerja?

VEČ KOT LE KADROVSKA SLUŽBA

Preberite mnenja
naših partnerjev

Izjemno smo ponosmi, da smo v naši skoraj 30 letih delovanja skenili dolgoročna partnerstva z več kot 70 uspešnimi slovenskimi podjetji.
https://trgotur.si/wp-content/uploads/2019/12/Rajko-Djordjevič.png

Vredni zaupanja.

S sodelavci opravljamo medijsko poslanstvo z vsem srcem že 30 let in trudimo se biti dobri v tem, kar počnemo. Da se lahko osredotočamo na naše poslanstvo nam omogoča tudi sodelovanje s podjetjem Trgotur, s katerim sodelujemo že vsaj dve desetletji. V svetu, kjer štejejo sekunde, je zelo težko zgraditi krepko medsebojno zaupanje. In ravno zaupanje je ena pomembnejših komponent našega dobrega poslovnega odnosa. Ker vem, da za naše kadrovske zadeve skrbi Trgotur se lažje posvečam delovanju podjetja.
Rajko Djordjevič
VTV Vaša televizja
https://trgotur.si/wp-content/uploads/2019/12/Matej-Šuštaršič.png

Prava odločitev.

Moj prvi stik s podjetjem Trgotur je bil razgovor za novo zaposlitev. Več kot očitno je, da smo našli skupno točko. Naš dober prvi vtis sedaj le še nadgrajujemo s profesionalnim sodelovanjem na delovno-pravnem področju.
Matej Šuštaršič
Eurofins ERICo Slovenija, d.o.o.
Alma Ganić

Strokovni in profesionalni!

Pri sprejemanju pomembnih kadrovskih odločitev vedno prosimo za mnenje ekipo Trgoturja, ki nam vedno pripravi strokoven odgovor, skladen z veljavno zakonodajo.
MEDICOPHARMACIA, d.o.o.
TRGOTURPisarna
Strokovno in celovito urejamo organizacijsko-kadrovsko področje in nudimo kvalitetne storitve našim partnerjem, že več kot 30 let.
LOKACIJAKje nas najdete?
https://trgotur.si/wp-content/uploads/2019/07/img-footer-map.png
SLEDITE NAMNaši družbeni kanali
Sledite nam na naših socialnih omrežjih in bodite vedno na tekočem s kadrovskimi spremembami.
TRGOTURPisarna
Strokovno in celovito urejamo organizacijsko-kadrovsko področje in nudimo kvalitetne storitve našim partnerjem, že več kot 30 let.
LOKACIJAKje nas najdete?
https://trgotur.si/wp-content/uploads/2019/07/img-footer-map.png
SLEDITE NAMNaši družbeni kanali
Sledite nam na naših socialnih omrežjih in bodite vedno na tekočem s kadrovskimi spremembami.

Za TRGOTUR d.o.o. Vse pravice zadržane. @2019 Izdelava spletni strani Freshlab, d.o.o.

Za TRGOTUR d.o.o. Vse pravice zadržane. @2019 Izdelava spletni strani Freshlab, d.o.o.