Že 30 let uspešno sokreiramo kadrovsko dejavnost

15/05/2020

Velenje, 11.maj 2020: Pisal se je maj 1990, ko sta partnerja Štefanija in Ivan Kadliček ustanovila podjetje Trgotur d.o.o. v Velenju in kot prva v Sloveniji vzpostavila izvedbo zunanje kadrovske službe v podjetjih. Danes, 30 let kasneje, ponosno pihamo svečko na torti, okrepljeni s strokovnim kadrom, nenadomestljivimi izkušnjami in tranzicijo v intenzivno digitalno obdobje.

Tako kot je tri desetletja nazaj naraščala težnja po spremembi družbene ureditve, je naraščala tudi potreba po drugačnem delu v kadrovskih službah in nenazadnje tudi vzpostavitvi le-te v nekaterih manjših podjetjih, pri samostojnih podjetnikih in predvsem obrtnikih. Za kadrovske zadeve so namreč največkrat poskrbeli družinski člani v okviru opravljanja administrativnih zadev – kar je bilo nujno potrebno, ne pa vedno tudi najbolj pravilno in optimalno.
S spreminjajočo se Slovenijo in tranzitnim obdobjem se je sčasoma vzpostavljalo kadrovsko področje z novimi pravili, smernicami. Potrebe po ureditvi kadrovske dejavnosti so presegale zgolj administrativne zadolžitve, hkrati pa od delodajalcev zahtevale, da so sledili novim, pisajočim se zakonom samostojne Slovenije.

Začelo se je z vzpostavljanjem kadrovske baze, razumevanjem zakonodaje in izvajanjem določenih postopkov na zakonit način znotraj dejavnosti. Ena izmed glavnih dejavnosti je bilo zastopanje delodajalcev v postopkih z delovnimi inšpekcijami – številni uspešno zaključeni primeri pa so bili pomembne potrditve, da delodajalci to zares potrebujejo. Štefanija Kadliček, kot samostojna podjetnica, je orala ledino in bila bitke – ne le za posel, tudi razumevanje skrbi za zaposlene se je premaknilo z organiziranosti navzven, kjer je za delavski razred poskrbela država, v aktivno delovanje navznoter, ko je skrb za zaposlene postala interna ureditev vsakega zaposlovalca. Temu se niso mogli izogniti niti obrtniki – postali so skrbniki svojih zaposlenih in hkrati ugotovili, da bodo z večjim zadovoljstvom med zaposlenimi dosegali bistveno večjo učinkovitost v delovnih procesih. S pomočjo Trgotura so nekateri prvič prisluhnili svojim najboljšim delavcem, uvedli stimulativno nagrajevanje in bonitete, znali pa tudi učinkovito ukrepati tako v primeru dobrih ali slabih izkušenj v delovnem procesu.

 

»Danes, 30 let kasneje, se z nostalgijo in ponosom zaziram v prehojeno pot. Včasih je bilo veliko več neposrednega obiskovanja institucij, ročnega potrjevanja, opisovanja na roke, danes pa vse to opravljamo z nekaj kliki. Vseskozi je bilo nujno sodelovanje z javnimi institucijami, inšpektorji za delo, sodišči, ZPIZ-om, kar je skozi leta postala razširjen preplet glavnih akterjev na trgu dela. Danes redno sodelujemo tudi s konzularnimi predstavništvi, smo člani Gospodarske zbornice Slovenije, Združenja delodajalcev, aktivno prisotni v Združenju za kakovost, člani Obrtne zbornice, sodelujemo z varnostnimi inženirji itd. Če smo pred desetletji šele stopali na kadrovsko pot, jo danes tudi sokreiramo kot soustvarjalci kadrovske dejavnosti in delovnega prava – aktivno se vključujemo v samo snovanje zakonov in predlagamo rešitve, ki v praksi pri delodajalcih že živijo. Logičen in strateško premišljen korak pa je bila tudi posvojitev hčerinskega podjetja Video center d.o.o.,« nam je ob tem jubileju zaupala Štefanija Kadliček, ustanoviteljica in dolgoletna direktorica podjetja.

 

Od leta 2015 je nasledstvo prevzel sin, Matej Kadliček. Podjetniško pot v družinskem podjetju smo razširili s strateškim zaposlovanjem strokovnjakov, ki dopolnjujejo široko paleto znanj, od ekonomistov, kadrovskih strokovnjakov, pravnikov, specializiranih za delovno pravo, do psihologa in strokovnjakinj za metode nagrajevanja in obračun plač. Na letni ravni skrbimo za več kot 300 naročnikov, ki potrebujejo strokovno pomoč.

 

Matej Kadliček, direktor Trogtur d.o.o.»Kadrovska danes ima povezovalno funkcijo in predstavlja širino našega dela na več nivojih, seveda v prvi vrsti zaposlenih z delodajalci, ne gre pa spregledati povezovanja z oddelkom obračuna plač oziroma računovodstva, vodstvom, strategijo razvoja zaposlenih, varnostnimi ukrepi, še posebej danes, in institucijami na višjem nivoju. Digitalizacija v tem kontekstu nam bo v bodoče služila predvsem zato, da administrativne zadeve opravljamo hitreje in učinkoviteje, več časa pa namenimo razvoju kadra in samemu strokovnemu delu. Eno izmed zelo pomembnih področij v tem času je tudi prepoznavanje zaposlenih, ki v svoj delovni proces vložijo več kot je minimalno potrebno, zaradi česar smo se intenzivneje začeli ukvarjati tudi z naprednejših nagrajevanjem zaposlenih,« dodaja Matej Kadliček, sedanji direktor podjetja Trgotur d.o.o., in malo v šali dodaja znani napev: saj veste, kako to gre: »od ljudi, za ljudi«.

 

TRGOTURPisarna
Strokovno in celovito urejamo organizacijsko-kadrovsko področje in nudimo kvalitetne storitve našim partnerjem, že več kot 30 let.
LOKACIJAKje nas najdete?
tgt
SLEDITE NAMNaši družbeni kanali
Sledite nam na naših socialnih omrežjih in bodite vedno na tekočem s kadrovskimi spremembami.
https://trgotur.si/wp-content/uploads/2024/08/bonitet.png
TRGOTURPisarna
Strokovno in celovito urejamo organizacijsko-kadrovsko področje in nudimo kvalitetne storitve našim partnerjem, že več kot 30 let.

LOKACIJAKje nas najdete?
tgt
SLEDITE NAMNaši družbeni kanali
Sledite nam na naših socialnih omrežjih in bodite vedno na tekočem s kadrovskimi spremembami.

All rights reserved 2019 © Trgotur d.o.o.  | Izdelava Freshlab, d.o.o.

All rights reserved 2019 © Trgotur d.o.o.  | Izdelava Freshlab, d.o.o.